
Якщо рішення про індекс тарифів на перевезення товарів залізницею, Укзалізязія може залишатися невигідною у 2025 році. Голова ради директорів компанії Олександр Пороковський сказав це, пише Rail.Insider, посилаючись на Interfax-Ukraine.
За словами глави УЗ, згідно з результатами 2024 року, втрати прогнозуються, незважаючи на збільшення обсягу транспорту вантажних перевезень порівняно з 2023 роком.
«У першій половині року обсяги збільшилися, зокрема, збільшуючи обсяг транспорту зерна, який накопичувався під час блокади порту. Потім ця динаміка змінилася. Наприклад, у листопаді ми вже зафіксували падіння вантажного транспорту порівняно з листопадом 2023 року. Крім того, дохід на тонну транспорту зменшувався. Оскільки вони поступово переорієнтувались із західного кордону до портів, конструкція була нижчою », – сказав Олександр Перовський.
Він додав, що прямі витрати компанії значно збільшилися: витрати на електроенергію, дизеля, запчастини для бігу.
У той же час було зроблено припущення: Якщо рішення про індекси тарифів не буде затверджено, Укзалізия може залишатися невигідною у 2025 році.
“Але це неможливо дозволити. Питання полягає не в збитках чи прибутковості, а в необхідності фінансувати критично необхідні капітальні витрати, щоб залізниця не зупинялася (це важливо під час війни, а не прибутку), а також можливість підтримувати платіж за залізницею на рівень , щоб не «викрити», що компанія так піддається ризику », – пояснив голова ради директорів компанії.
Як повідомлялося раніше, очікується, що індексовані тарифи набудуть чинності 1 лютого 2025 року.