
Наш тест на новий Nissan Qashqai триває. Ми були з ним шостого місяця, і за цей час нам вдалося вивчити дизайн тіла та салону, технології руху, перевірити технічні характеристики та ознайомити вас з результатами.
Цього разу ми розглянемо речі не менш важливими, ніж прискорення та споживання палива, а саме обладнання та обладнання Qashqai. І найголовніше, ми порівнюємо все це з цінами. Забігаючи наперед, можна сказати: ми були дуже здивовані результатами такого порівняння. Тож вам, мабуть, буде цікаво знати, що ми дізналися.

Крім того, всі Qashqai оснащені Apple Carplay та Android Auto, а також послугами віддаленого керування Nissanconnect. Зручно контролювати все це з дисплея 12.3 » – так, він також знаходиться в основі!

Тому ми будемо називати основними. Це інтелектуальна система аварійного гальмування з функцією розпізнавання пішоходів під час руху вперед і назад, попередження про загрозу зіткнення FCW, розпізнавання рухомих модних об’єктів, системи циркулярного перегляду AVM, моніторинг руху LDW та запобігання виходу з смуги LDP, системи профілактики зон BSW. І, звичайно, передні та задні датчики паркування.
А тепер подивіться, що ми маємо в конфігурації N-дизайну для 1873 300 UAH (для гібриду електронної потужності). Вона абсолютно нова, раніше такого не було. І хоча це навіть не верхнє обладнання, тест Nissan Qashqai просто чудова!

Саме з конфігурацією N-дизайну з’являються 20-й легкосплавні колеса. А в стартовому пакеті Acenta для Qashqai з технологією електронної потужності тепер включає 18-й диски з алмазним шліфуванням.


Таким чином, ми можемо узагальнити: оновлений Nissan Qashqai може повністю змінити своє ставлення до цієї моделі, якщо вона була сформована на основі попередніх поколінь популярного кросовера. Початкові версії Nissan Qashqai ніколи не були такими багатими, а верхні -такі шикарні. Ми радимо вам подивитися на все це власними очима в найближчому автосалоні Nissan.